9 years of love ♥

 
 
Imorse var jag hos barnmorskan. Hon tog blodprov, blodtryck, mätte magen (SF-mått 26-27 cm) och lyssnade på bebisens hjärta (148 slag/min). Allt såg jättebra ut. Maria, barnmorskan, kände även på magen och tyckte att bebisen låg med huvudet nedåt. Det bådar gått, men först efter vecka 35 börjar man känna efter ordentligt.
 
 
.................................................................................................................................................................................
 
 
Idag är en speciell dag. Jag och D firar nämligen 9 år tillsammans. 9 år!!! Tänk vad fort tiden går. Jag har verkligen hittat min själsfrände. Någon som fortfarande uppvaktar mig och kommer ständigt med komplimanger, som om vi nyss träffats. Som verkligen gör allt för mig. Jag är glad att jag har världens finaste man. Tack för att du finns baby! ♥
 
Vi skulle ju till London och fira, men jag har inte fått tummen ur för att boka något. Sedan köpte vi ju ny bil och visste inte riktigt när det var dags att hämta den, så vi avvaktade. Kanske hinner vi åka innan jul eller i mellandagarna. Eller om vi helt enkelt skjuter upp det till januari. Well, vi får se. Helst av allt vill jag ju dit nu och strosa runt när allt är julpyntat och mysigt.
 
 
 
 
 
.................................................................................................................................................................................
 
 
På tal om just bilen så ska vi eventuellt hämta hem den imorgon. Beror på om vinterdäcken hinner komma innan dess, så vi håller tummarna.
 
Jasmina svängde förbi jobbet idag med något gott för mig att smaska på. Ingen idé att hålla igen här känner jag, när man har fina vänner som göder en ha ha. Å andra sidan så behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag inte kan komma på fikan imorgon.
 
Puss ♥
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback