Blommor och gröt

 
 
När jag kom hem i fredags så möttes jag av den finaste julbuketten och dessutom julchoklad från Åre. Finaste D! ♥ Tacosen var färdiga, så jag rörde inte en fena. 
 
I lördags var vi bjudna hem till min faster. På bröllopet så fick dem november månads uppdrag att anordna. Och vad passar bättre än att fira ett halvår som gifta med jordgubbar och champagne? 
 
Denna helgen har jag fått dille på risgrynsgröt med en massa kanel. Borta är de nyttigare alternativen som fiberhavregrynsgröt och grahamgrynsgröt jag annars kört på helgerna. Men det hör väl juletider till, antar jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
I söndags fick vi ju den första snöstormen. Synd att allt nästan smält bort vid detta laget. Jag håller verkligen tummarna för en vit jul!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback