Nyårsblåsan

 
 
När jag såg denna klänning (se HÄR) var det love at first sight. Planen var att jag skulle ha den som min julklänning och bara jag köpte någon storlek större skulle det ju funka trots magen. Njaa, inte riktigt. Jag fick på mig klänningen, men den satt inte alls snyggt. Under magen fick man ett tomrum som bara såg konstigt ut. Minns att jag blev superdeppig och arg på bebis i en sekund (ah okej, två). H&Ms mammaavdelning har typ bara svarta klänningar och jag vill ha en röd till jul!! Så jag får ge mig ut på jakt i helgen.
 
Det var ju inte alls julklänningar jag skulle skriva om, utan snarare nyårsblåsor. Men först måste jag hylla Asos för att dem har så jäkla snygga mammakläder. Dessutom har dem ett riktigt stort utbud. Skapelserna nedan gillar jag (finns nog flera att välja mellan, jag filtrerade så att jag bara fick upp klänningar i min storlek). Vissa är enklare än andra, men då är det ju bara att välja större och glittrigare smycken till.
 
Min favvo är den första (jag är ju svag för spets). LOVE IT, WANT IT!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad ska ni ha på er på nyårsafton?
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback