13e februari 2013

 
 
Nu är det bara 15 dagar kvar tills jag ligger där på stranden med en mojito i min hand. Åh, vad skönt det ska bli att komma ifrån denna kyla.
 
Annars är det fullt upp nu, både på jobbet och hemma. Ska hinna med allt innan jag går på semester, och hemma är det en del bröllopsplaner som ska ros i hamn innan vi sticker (typ skicka ut inbjudningskorten!!). För sen när vi väl kommer hem gäller det att börja jobba på allvar.
 
Blev det en semla igår? Jag köpte med två på väg hem. Love them! Skulle lätt kunna käka tio semlor alltså, men man vill ju inte bli en tjockis, så en (stor) räckte ha ha.
 
Annars är det ju alla ♥:s-dag imorgon. Mysigt! Har köpt den bästa presenten till D (men jag vågar inte skriva det här ännu) så jag tror han kommer bli överlycklig. Vi får se vad vi hittar på. Gå ut och äta hoppas jag. Och äta ngt som inte är LCHF!!
 
Have a lovely wednesday! Puss
 
 
 
Googlar man "Dominican Republic" får man upp sådana här bilder. Ja, jag smäller av!!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback