15e februari 2013

 
 
Åh, äntligen är det fredag! Välbehövligt för min del, då jag känner mig lite krasslig. Får se till att vila och ta det lugnt i helgen så att det inte slår ut på riktigt. Just nu plågas jag bara av en irriterande hosta och så har jag ont i halsen. Ingen bra kombo. Varje gång man hostar vill man typ dö ha ha.
 
Hur firade ni Valentine's Day igår då? Vi stannade kvar hemma. D hade fixat middag och en jättefin present till mig. Han var överlycklig för sin present, och planerar redan vilka växlar han ska köra i när det väl är dags ha ha. Ja, han är rolig han!
 
Ikväll skulle Ana & Patrik, Helena & Kim och Martina ha kommit till oss. Men Kim fick hoppa in och jobba, så då skippade A & P att åka upp. Men vi har flyttat fram vår get together till påsk istället. Sedan planerade Helena, Martina och jag en tjejkväll istället. Men den blir inte heller av för Martina stannar kvar i Norge och jobbar. Så tråkigt, hade verkligen sett fram emot att tillbringa tid med mina favvotjejer. Men vi får planera in något nytt snaaart.
 
Så ikväll ser jag istället fram emot en myskväll med en bra film. Imorgon får vi se vad vi hittar på och på söndag ska vi till Nääs och kolla in bröllopslokalen igen. Nu ska vi kolla hur många bord vi kommer ha, hur dem ska radas upp m.m. En noggrannare check helt enkelt. Sist vi var där var det mest för att se hur den såg ut och om vi skulle boka den.
 
Have a lovely weekend! ♥
 
 
 
Ett hjärta från mitt hjärta ♥

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback