18e februari 2013

 
 
Monday morning, back in the office. Fasiken var tufft att stiga upp imorses.
 
Min förkylning går mot det bättre. Skönt att jag undkom feber så att jag slipper ligga hemma. Nu när man snart ska vara ledig i två veckor är det skönt att få undan allting. När man väl är tillbaka kommer man ju säkert att ha att göra.
 
I helgen har vi varit på inflyttningsfest hos Davors pappa och hans sambo. Det var trevligt, men blev roligare när Jasmina och Ado joinade.
 
Igår var vi på Nääs Slott och tittade på lokalen igen. Vi testade att rada upp en del bord för att kolla hur vi ska ha dem. Trots att vi har en megastor festlokal så är det ändå tufft att bestämma hur vi ska ha borden. Trodde aldrig att detta skulle bli något problem. Men man vill ju ha ett relativt stort dansgolv och bra med plats runt om och mellan borden. Hur som helst mätte vi allting så nu sitter pappa och jobbar i Cad och ska göra ett par alternativ så får vi se vilket vi väljer till slut.
Josipa (Davors mamma, som jobbar på Nääs) visade även huset vi tjejer ska sova i dagen innan samt det andra huset där vi ska sminka och göra i ordning oss (som Selma Lagerlöf bott i höhö). Hur fint som helst.
 
Annars har jag börjar skicka ut inbjudningskorten smått. Så snart dröjer det nog inte länge innan alla får dem.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback