21a februari 2013

 
 
Hej finisar!
 
Igår åkte jag hem till min faster efter jobbet. Vi käkade middag, fikade och pratade i massor. Kom hem rätt så sent igår, för jag ville vänta in min fina kusin Tea också. Dessutom gosade jag med denna lilla sötis, Chappy. Det är Ruffes lillebror. D undrade om jag kunde sno med honom hem när jag skickade dessa bilder till honom, men hans mamma skulle nog sakna honom för mycket.
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag jobba på här, kaffet är urdrucket. Sedan ska jag träffa min mamma för en lunch. Vi ska även åka förbi Ritz här i Trollhättan, som gick med på att göra precis en sådan bröllopstårta som jag vill ha. Hoppas jag i alla fall.

Kommentarer från er söta läsare.

Sötnosar!!!!!

2013-02-22 // 16:56:59
» Ana

Oj, glömde fylla i namnet!

2013-02-22 // 16:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback