4e februari 2013

 
 
Ogillar måndagar, och jag har räknat ut att jag endast behöver uppleva tre till innan jag går på semester. Nedräkningen har börjat och resan närmar sig med stormsteg nu.
 
Igår hade vi filmmys och såg Savages ...eller ja, D såg den. Jag somnade en timma in i filmen. Så jag får kolla resten idag. Annars har vi haft en rolig och skön helg. Fest hos Indi och Adis i lördags och vi sov hemma hos mina föräldrar. Igår gick till att leta tatueringar till D som skulle ha tatuerat sig idag. Dock blev det framskjutet så vi får se när han får åka in. Vem vet, kanske har han redan blivit inkallad.
 
Helena smsade och undrade om vi skulle gå på Bröllopsmässan igår, men jag var inte säker på hur pigg jag skulle vara efter festen. Hade vart så himla roligt! Så idag ska vi prata, är så nyfiken på om hon blev inspirerad och vad hon tyckte. Hon å Kim planerar ju bröllop våren 2014.
 
 
 
Just i detta nu

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback