5e februari 2013

 
 
Nu är det baaara 23 dagar kvar tills vi ska iväg på solsemester. Riktigt nyfiken på hur Karibien står sig i jämförelse med Thailand. Davors kusin har varit i just Dominikanska Republiken och enligt honom är allt bättre och finare än Thailand. Bådar ju gott i sådana fall, för vi gillade verkligen Thailand. Får gå igenom vår packning snart också så man vet vad som behöver inhandlas.
 
I fredags hämtade jag ut mitt paket från Nelly och då var denna fina tröja med. Gillar skärningen i ryggen och fransarna runt armarna, som inte riktigt syns på bilderna. Hade även beställt två klänningar, men dem blir det retur på. Fattar inte varför vissa klänningar är så korta som kommer från Nelly. Täcker ju knappt rumpan vissa. Funkar ju med strumpbyxor i och för sig, men det har man ju knappast på sig utomlands.
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

Gorgeous!
Är du rödhårig nu?

Puss!

Svar: :-*nej, jag har inte gjort ngt sen du såg mig sist. är väl ljuset som gör det.
äntligen har det kommit en uppdatering på din :-)

Puss!
Loveliest things

2013-02-05 // 14:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback