8e februari 2013

 
 
Inga inbjudningskort anlände igår. Så idag måste dem komma. Får ringa D sen och be honom gå ner och hämta posten.
 
Blir inget Varberg för oss imorgon. D ligger hemma med en megaförkylning, så det blir en lugn helg. Jag håller alla tummar och tår för att jag slipper bli sjuk. Vore inte roligt alls. Nästa helg får vi nämligen finbesök på fredag. Ana, Patrick, Helena, Kim och eventuellt Martina kommer över för en supertrevlig kväll. Längtar som tusan!
Dessutom minns jag att jag åkte på en megaförkylning strax innan vi åkte till Thailand förra året. Sm tur var hann jag bli frisk, men hostan höll i sig första veckan.
 
Annars så ska jag iväg och sola efter jobbet. Jag och Jasmina kör järnet nu innan vi åker iväg. Så kanske man slipper bränna sig första timman (ja, timman) som vi gjorde i Thailand. Ska  bli skönt, så jäkla kallt idag alltså.
 
Hepp, dags för lunch snart. Puss ♥
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback