Alla ♥ dag

 
 
Glad alla hjärtans dag! ♥
Ja, idag firar vi Sankt Valentin, som var en präst i antikens Rom. Han valde martyrdöden och halshöggs på grund av att han i hemlighet vigde kristna par. Så på något sätt, har detta blivit en kommersiell högtid.
 
Jag tycker i alla fall att det är en mysig dag. Visserligen ska man visa sin kärlek alla andra dagar på året också, men what the heck! Mys på nu folk.
 
Innan jag åkte till jobbet imorse lämnade jag en lapp och Davors present. Sååå nyfiken på vad han tycker hi hi.
 
 
 
 
 
Han får nämligen provköra en Ferrari eller Lamborghini. Hur kul? En kille på jobbet hade gjort detta och berättade om det för mig. Så tanken var att D skulle få detta i födelsedagspresent förra året, men på något sätt lyckades jag helt glömma av det, trots att han hade tjatat. Det var ju tur jag kom på det nu, så det inte blev strumpor eller kallingar i alla hjärtans-dag - present ha ha. Denna upplevelese blir nog mycket mer uppskattad.
 
Hoppas ni får en jättemysig dag! ♥

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback