New in

 
 
I mitt paket från Nelly låg även dessa skönheter inuti på 16,5 cm. Dösnygga. Har ju bloggat om dem förut, men nu äntligen har jag dem i min ägo. Dessa ska jag ha när vi fotar våra bröllopsbilder. Först tänkte jag ha dem som mina bröllopsskor, men det blir nog svårt att hitta ett par bekväma ersättningsskor i denna höjd.
Bianco har liknande glittriga pumps (dock inte lika snygga) som är på 12 cm, så dem kanske jag ska ha. Sedan när man väl ska byta skor (senare på kvällen om man får ont dvs) så blir det ju lättare om klänningen är ett par cm för lång än att den är typ 16 cm för lång ha ha. Jag hoppas Bianco får in dem i butik också (nu finns dem bara på hemsidan), så man kan se dem IRL. Kravet är att dem är lika glittriga som dessa från Nelly.
 
 
 
 
 
 
Platån är 5,5 cm, så det är ingen som helst skillnad att gå i dem jämfört med andra högklackade skor. Fast man blir lång, jäkligt lång. Jag hamnar på ca 184 cm och D är 185 cm. Det är det enda som känns konstigt ha ha.
 
Beställde även detta snygga halsband. Jag gillar verkligen smycken i form av ormar, tycker det är så jäkla tufft. För övrigt hatar jag levande ormar, och tycker dem bör utrotas. Hur går detta ihop liksom?
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback