11e januari 2013

 
 
 
 
 
Äntligen fredag! Trots att jag tycker att veckorna går superfort, kan man ändå inte låta bli att längta till fredagarna.
 
Vad ska ni hitta på i helgen? Ikväll får vi se vad vi hittar på. Det har pratats om bowling med vänner. D var inte så säker på om han orkade med bowling (!?). Men jag kan även tänka mig bio. Så sugen på att se Gangster Squad med Ryan Gosling och Sean Penn!!! Den ska vara skitbra och har fått toppen betyg. Blir det inte ikväll får det bli nästa fredag.
 
Sedan väntar en underbar helg. En "bridesmaids-weekend" som jag kallar den. Ana, Helena och Martina kommer på förmiddagen imorgon och stannar hela helgen. Som jag har längtat till detta, då det har vart bestämt ett tag nu.
 
Hoppas ni får en toppen helg!
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback