14e januari 2013

 
 
Hej alla fina. Hoppas ni haft en underbar helg.
 
I fredags kväll så drog vi ut och bowlade. Uddevallas bowlinghall är inget Buddy's direkt, men vi hade det superroligt ändå. Föga förvånande kom D etta. Han var långt före oss andra, men vi lyckades allt få en hel del strikes vi med.
 
Därefter blev det Kullgrens för en drink innan hemgång och vi fick även vinkat hejdå till Jasminas fina syster, Alisa. Det dröjer nog inte länge tills hon är tillbaka igen.
 
 
 
 
Ja, så här glada blir vissa över en strike
 
 
 
Lördagen och söndagen hade jag besök utav världens finaste tjejer och även mina brudtärnor. ♥ Efter att Ana anlänt plockade vi upp Martina på tågstationen och begav oss till Agnebergshallen för att hejja på Helena. Helena spelade cup och vi hann se sista matchen. Hon är grym på fotboll.
 
 
 
 
 
 
Därefter åkte vi hem till mig, lagade mat, drack vin, kollade in min brudklänning och en massa brudtärneklänningar. Tror dem har bestämt sig och dem kommer vara såååå himla fina! ♥
Det blev en sen kväll. Vi satt och pratade gamla minnen och Ana fick sig ett par skratt när hon hörde om våra upptåg genom åren.
 
I går steg vi upp och käkade frukost och sedan var det mys ända fram tills att dem åkte hem. Längtar redan tills nästa mys/planeringshelg.
 
Ana ville få mig nervös över möhippan (efter att jag vart utestängd på balkongen) och deras planer, men jag är nog bara förväntansfull. Det viktigaste för mig är att det blir en dag med dem man tycker om mest och att det blir minnesrikt. Kände jag extra mycket när vi satt och pratade gamla minnen kvällen innan. Det är sådant som är viktigast liksom. Sedan känner dem nog mig utan och innan, så det kan inte bli annat än underbart!
__
 
Igår kväll kom Jasmina över och vi fixade allt som var kvar inför resan. Betalade rubbet, bokade parkering mm. Så nu är det bara att vänta och längta. Ska bli så himla skönt med sommar och sol. Dessutom ska det bli så jäkla roligt att hänga i vårt lilla gäng! 45 dagar kvar ...

Kommentarer från er söta läsare.

hahaha låste dom ute dig på balkongen. haha schysst! :D
Här hemma i norge får man nu allt höra vad som planeras inför din möhippa. thihihi :D

Svar: Jaa, kallt som faan haha!Jag är nyfiken så in i helsike kan jag säga. Du vill inte berätta lite? Höhöhöh
Loveliest things

2013-01-15 // 23:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback