21a januari 2013

 
 
God morgon! Jag är supertrött och seg denna måndag. Sov inte något på bussen imorse heller, för jag fastnade i Candy Crush. Helt sjukt vad beroende man kan bli av ett spel.
 
I fredags såg vi ju "Berättelsen om Pi" och den var jättebra. Så himla vackert filmad. Lite sorglig också så vissa scener satt jag och lipade (jag blir verkligen lipig när det gäller djur alltså). Rekommenderar verkligen att ni ser den och att ni gör det på bio på grund utav alla vackra scener.
 
I lördags var det dags för Indis möhippa och det blev verkligen lyckat. Hon var jättenöjd med allting vi hade planerat och dessutom ställde hon upp på alla uppdrag utan några som helst invändningar.
Nästa på tur är Samra, can't wait! Sedan är det jaaaag. Lite roligt att till och med mamma försöker få mig nervös över detta. Hon säger att Ana berättat vad hon och Helena & Martina planerar och att jag borde vara nervös. Hmmm...
 
Nu är det kafferast på G (thank God), talk to you later.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback