Koh Lanta

 
 
Läste Hannahs inlägg på lunchen och vilken chock jag fick när jag såg bilderna. Dem bor precis bredvid där vi bodde på Koh Lanta. Åh, fick en underbar walk-down-memory-lane när jag tittade på hennes bilder. Minns när vi gick förbi husen dem bor i och undrade vad för folk som bodde där, för dem var superfina och lyxiga (jämfört med våra). Minns hur jag och Jasmina tillbringade ett par timmar vår andra dag tidigt på morgonen gåendes nerför Long Beach och letade boende, medans killarna satt kvar vid poolen och drack öl. Hur glada vi blev när vi hittade Good Days och gick tillbaka på stranden och var skiträdda för alla småkrabbor i sanden. Minnen lever man på länge. ♥
 
 
 
Long Beach, Koh Lanta

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback