12e juni 2013

 
 
Hej finis ♥
 
Får ta tag i mitt bloggande snart känner jag. Hinner inte riktigt med det för tillfället. Men här är ett snabbt hej så länge.
 
Idag ska jag göra naglarna. Funderar på någon somrig färg istället för bara vanlig fransk. Vi får se hur modig jag känner mig i eftermiddag. Dem har hållit toppen. Idag är det tre veckor sedan jag gjorde dem, och nästa gång kör jag på fyra veckor innan det blir ett återbesök. Var lite rädd att dem skulle växa alldeles för mycket, men fyra veckor blir nog perfa mellan gångerna.
 
Imorgon är det dags för torsdagsfikan med tjejerna. Love our thursdays! Lagom mycket tjejsnack och skvaller. Nu kommer även Monika att vara med på våra fikor, the more the merrier som man säger.
 
Har ni några planer inför midsommar? Vi ska till Helena och Kim i år och fira med ett jäkligt glatt gäng. Ska bli såå roligt känner jag. Vill ha en fin midsommarkrans på huvudet så en note to self är att springa in på Interflora snarast och kolla upp detta.
 
Peace out!
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback