28e juni 2013

 
 
Äntligen fredag! Trots att man älskar sitt jobb, längtar man ändå till fredagarna. Konstigt det där. . .
 
Denna veckan har jag invigt mina nya dojjor. Så somriga och fina. Har fått skavsår på båda fötterna dock, men det är inget som Compeed inte grejjar liksom.
 
 
 
Igår var det Citytorsdag i Uddevalla. Brukar vara första torsdagen efter lön. Hela stan håller öppet till 22, de flesta butiker erbjuder 20% i rabatt och ska man äta så är det 2 för 1. Dessutom är det en massa aktiviteter runt om i stan.
 
Jag mötte upp Jasmina, Samra, Aida och Monika och så tog vi en lång fika på Lejas. Vi satt ute på deras uteservering och lyssnade på livemusik. Så himla mysigt. Runt halv åtta gav vi oss ut på en shoppingrunda. Jag köpte en så himla fin hippiechic klänning på B.Young från Dry Lake. Spana bara in den snygga skärningen i ryggen.
 
 
 
Ikväll far vi hem till Indira och Adis för det allra första uppdraget från bröllopet. Brudtärnorna gick ju runt på festen och valde ut 12 personer som fick ett uppdrag. Dessa skulle hållas runt den 25:e varje månad för att fira mig och Davor. Så ikväll firar vi att vi varit gifta i 1 månad (time flies) och det är midsommartema. Bonus skulle Indi och Adis få om dem fixade hemlagad sill. Vågar man sig på att prova detta mån tro?! Ska bli jätteroligt och vi ser så fram emot detta.
 
 
Här ser ni två andra snyggingar läsa upp sina uppdrag
 
Trevlig helg du fina! ♥

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback