Möhippa del 2

 
 
 
Då fortsätter vi med del 2 . . .
 
Vi kom fram till Centralen i Göteborg och efter en kissepaus och hejdåkramar till chaufförerna fick jag en bingobricka med uppdrag jag skulle utföra. Gick ut på att man pekade på en bild och sedan lästes uppdraget upp. Jag fick dessutom en söt rosa nappflaska att ha min dricka i. På bingobrickan hade jag jag totalt 25 st uppdrag och varje gång jag fick bingo tjänade jag in 100 kr.
 
 
 
Första uppdraget var att hjälpa tre kunder i en teknikbutik. Så det blev ett stopp inne på Clas Ohlson. Hjälpte bland annat en tjej att välja locktång och en annan att köpa mobilskal.
 
Nästa uppdrag gällde att hitta någon att hoppa hopprep med. På väg ut från butiken hittade jag ett lätt offer, thank God!
 
 
 
Därefter skulle jag hitta en kille med Björn Borg kalsonger, gick rätt fort, och en person som skulle ge mig en strumpa. Frågade en tjej och så visade det sig att hon hade en extra strumpa i handväskan. Tur, slapp man få någons svettiga liksom.
 
Nästa uppdrag var att stå inne på McDonalds och erbjuda tio kunder salt och peppar (vilket dem även skulle ta emot). Förvånansvärt gick även detta rätt lätt.
 
 
 
Näst på tur gällde det att sälja godis i form av snoppar och bröst. Stötte på ett gäng norrmän som köpte hela asken med bröst, och till slut hittade jag även en mamma med två döttrar som köpte den med snoppar. Tror det blev en tia per varje såld godisask. Billigt!
 
 
 
Att hitta någon att dansa med gick på ett kick! Såg en herre som såg ut som en spanjor (enligt mitt tycke) och kände bara att detta kommer gå vägen. Han var lite orolig för han sa att han inte kunde dansa, men jag påpekade att jag inte heller kunde det så det vara bara att köra på ha ha. Rolig gubbe, innan han gick sa han att jag inte skulle gifta mig då det bara skulle sluta med skilsmässa. Han hade nämligen själv skilt sig tre gånger. Vi får ju hoppas att gubben inte jinxade mig nu!
 
 
 
Därefter blev det att fråga tre gifta par om äktenskapsråd. Vi stötte även ihop med en annan möhippa. Tur jag har så fina vänner, för den stackars bruden var ju klädd som hej-kom-och-hjälp-mig. Dessutom fick jag mitt andra bingo och tjänade in en stringtrosa från Brasilien.
 
 
 
Det uppdraget jag hade svårast för var att köpa en glass och sedan skulle man ställa sig framför en säljare och säga "Mmm vad god den är" förföriskt. Tror jag sa det på en sekund innan jag stack. Ha ha stackars kille.
 
Näst på tur var att bli pussad av tre olika killar. Ett säkert kort är ju att hitta tre äldre herrar.
 
 
 
 
Runt lunch tog vi ett break och hade picknick mitt i inne i stan. Sedan var det bara att köra på igen. Fylla på nappflaskan gratis i en bar och att sjunga för någon. Har ju noll talang vad gäller att sjunga så jag hittade en söt liten tjej som jag skrämde slag på genom att sjunga Imse vimse spindel.
 
 
 
Tyvärr lyckades jag inte vinna över bruden nedan utan förlorade med 1-2. Men jag var glad ändå!
 
 
 
Av 25 uppdrag klarade jag 23 stycken tror jag. Tyvärr har jag inte bildbevis på alla, som då jag skulle nypa en stackare i rumpan ha ha. Klarade man inte av ett uppdrag eller vägrade fick man straffshotta. Att få en kondom av någon insåg jag inte skulle gå, så den blev det straffdricka på. Sedan var det ett uppdrag till som vi inte hann med på grund av tidsbrist. Så det var inte alls dåligt jobbat måste jag säga. Varje gång ett nytt uppdrag lästes upp tänkte jag att jag aldrig skulle kunna med och göra det. Men sedan ville jag fasiken inte fega ur så det var bara att göra det fort som attan innan man hann tänka efter vad dem vad man gjorde. Dessutom hjälpte det att vara i Göteborg där man inte råkar på folk man känner. Tänk att göra detta i Uddevalla eller Trollhättan. Fy fan vad tufft.
 
Det blev det dags att få på sig ögonbindeln igen och dra mot nästa aktivet, nämligen Poledancing.
 
 
 

Fortsättning följer . . .

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback