Mobil till spjälsängen

 
 
Kikar runt lite på mobiler och utbudet är ju inte så himla stort tyvärr. Förutom Jabadabados trämobil som ni hittar här som är sådär, har jag inte fastnat särskilt mycket för någon. Så, om man inte vill ha Mumin, Pingu eller andra färgglada och tråkiga mobiler finns det inte många kvar att välja på.
 
Är man däremot villig att beställa något från Etsy ser det mycket ljusare ut. Massor av roliga och annorlunda mobiler i alla möjliga färger och material.
 
 
 
Luftballonger, brandbilar och flygplan
 
 
 Båtar
 
 
 Valar, fladdermöss, ugglor och elefanter
 
 
Superhjältar, fiskar, monsters och glassar
 
 
 
Visst är dem bedårande? Mina favoriter är luftballongerna, fladdermössen och superhjältarna. Båtarna kan jag också tänka mig, fast då hade jag kört på ett marint tema i hela sovrummet. Så kanske lite senare när mini har ett eget rum. Så fort jag bestämmer mig blir det en beställning, eller vad tror ni, klarar man av att knåpa ihop något sådant här själv? (Ja, okej nu fick jag en fix idé om att faktiskt försöka mig på det själv . . . fortsättning följer!)
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» mamma

I meni su hjältar i monsters lijepi a fladdermössen izgleda strasno, bojace ih se ;))

Svar: :-) e onda necemo fladdermössen.
Loveliest things

2013-11-01 // 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback