18 weeks of happiness

 
 
Vecka 18 och inte mycket nytt som hänt sedan sist, förutom att magen är lite större. I gravidappen står det att man kan känna barnets rörelser som kurrande i magen, men det tror jag inte jag känt av ännu. Dock kurrar min mage som tusan efter varje måltid. En kväll lät den jättemycket så D gick och gjorde smörgåsar till mig, trots att jag insisterade på att jag inte var hungrig. Han tror jag undviker att äta tydligen ha ha.
 
Annars så irriterar jag mig på att stiga upp 2-3 gånger varje natt för att kissa. Inte konstigt att man känner sig lite tröttare nuförtiden.
 
 
 
 
 
 
En av våra anställda (som själv ska bli pappa) undrade häromdan vilken vecka jag verkligen är i. Han tyckte det var så konstigt att det knappt syntes för att vara vecka 18, medans hans sambo hade en jättemage. "Fast sen har du ju alltid varit smal" sa han innan han gick.
Även chefen undrade när jag skulle börja med mammakläder, men det har jag ju redan börjat med. Så någon jättemage, enligt andra, har jag nog inte ännu. Dock går jag inte i supertighta kläder på jobbet, hade jag gjort det hade dem allt fått se ha ha.
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback