1a oktober 2013

 
 
Första dagen i oktober och idag läser väl alla om att USA stängt ned. Nu är jag inte superinsatt i ämnet, men det är obegripligt att det ska vara så svårt att enas om huruvida alla ska ha en sjukvårdsförsäkring eller inte. Det är tur att det är så självklart för oss här hemma.
 
Igår sålde vi äntligen vår gamla soffa och gjorde i ordning den nya. Vi är så jäkla nöjda. Idag måste jag bara impregnera alla kuddar så att det blir gjort. Inte så roligt om man skulle råka spilla något på en ljusgrå soffa liksom.
Nu kikar jag lite på mattor, och har svårt att bestämma mig. Vill helst ha en vit, men D var inte så sugen på detta alls. Så jag får skriva ut lite bilder och grubbla på detta. Ljus måste den i alla fall vara. Vill verkligen bli av med vår ryamatta så fort som möjligt. Tröttare än tröttast på dessa. Samtidigt är det ju ett helvete att dammsuga/få rent dem. Nä, det får bli något mer hygieniskt helt enkelt.
 
Är glad att det är fint väder idag för jag och Jasmina ska ut på en PW efter jobbet. Gäller ju verkligen att passa på nu så länge man kan innan det blir för kallt.
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback