7e oktober 2013

 
 
Har ni märkt vad mörkt det blivit om mornarna nuförtiden? I morse när jag lämnade lägenheten var det kolsvart och jag trodde verkligen att jag gått upp alldeles för tidigt. I fredags var det ju fortfarande ljust liksom. Märkligt att det blir sådan skillnad på bara två dagar.
 
Har ni haft en mysig helg? Jag var ju på en riktig prata-skit-afterwork (som Susanne så fint kallade det) i fredags. Vi åt och drack gott och jag hoppas vi gör om det snart. Behövs verkligen, speciellt när jag mest sitter på kontoret och inte alls hänger med i dem andra arbetarnas liv.
Lördag kväll hade vi mamma, pappa, Toni och Ruffe på besök. TV:n sattes äntligen upp på väggen och sedan kollade vi film.
På söndagen skulle jag träffa Martina och Helena, men det blev inget. Så himla tråkigt. Helena hade skadat sig och kunde inte ta sig någonstans. Så vi sköt upp daten, och jag hoppas det blir en Oslo-tripp i november. Istället åkte jag hem till Jasmina och snackade skit med henne hela eftermiddagen. Lika roligt var det faktiskt.
 
En glad och överraskande nyhet är att farmor kommer och hälsar på nu på fredag och stannar i två veckor. Då kan jag skicka med henne ett album med bilderna från bröllopet. Lovade att ha med mig det i somras, men då hann jag inte välja bilder. Får verkligen ta tummen ur och välja foton och börja framkalla snart.
 
 
 

 

Kommentarer från er söta läsare.

Vilket underbart foto!!!!!! <3

2013-10-10 // 12:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback