Babybump vecka 18

 
 
Med ultraljud om ett par dagar så undrar vi självklart om det är en kille eller tjej som gömmer sig därinne.
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

Åhhhh vad fint! Vilket fint minne du kommer ha! Så här kommer jag oxå vilja göra!!! :-)))

Svar: Ja, jag gillar det med. Roligt att måla ny tavla varje vecka. Helst hade jag velat att den hängde på väggen istället för att photoshoppa in den. Men tråkigt att borra hål i väggen liksom :-D
Loveliest things

2013-10-06 // 18:40:35
» Bella

Men vilken rolig ide med tavlan! Duktig du är som uppdaterar om bebis! Men, du får ju ha en tight top på dig när du tar de bilderna så man kan se skillnad på den lilla magen? ;) jag tror det blir en liten prinsessa! 😘

Svar: Taack, roligt att göra nått annorlunda.Haha ja magen verkligen försvinner. Får allt ha på mig tightare kläder nästa gång!
Loveliest things

2013-10-07 // 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback