Buddy's

 
 
Kim ligger bakom dem orginella namnen
 
 
 
Igår var vi bjudna på middag och bowling på Buddy's av Helena och Kim. Vi har ju inte träffats alla i grupp sen midsommar så det var en del att ta igen. Över middagen blev det en hel del snack om att jag och D har en knodd på väg och så självklart deras kommande bröllop.
 
Sedan var det dags för bowlingen och alla var laddade.
 
 
 
 
 
 
 
Davor vann, men det var en jämn kamp med Kim hela vägen. Jag kom sist, men är faktiskt mycket bättre då jag har lite sprit i kroppen ha ha. Får skylla på att jag spelade nykter.
 
 
 
 
 
 
 
Efter bowlingen spelade vi Black Jack, jag fick äntligen lära mig hur man gör. Fasiken vad snabbtänkt och smart man måste vara. Dessvärre hade jag ingen nybörjartur what so ever! Sedan fortsatte vår kväll på Buddy's och innan vi åkte hem bestämde vi att vi måste göra om det snart.
 
Tack för en riktigt härlig kväll Helena och Kim!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback