En liten Zlatan!

 
 
Hej alla fina. Visst är det underbart med fredag och helg framför en? Ikväll blir det fredagsmys med D hemma. Tacos, film och hela köret. Morgondagen tillbringar jag i Trollhättan och söndagen i Grästorp med mina tjejer (som jag saknat massor!!!!!). Helena träffade jag ju förra helgen, men Määrt har jag ju inte sett på ett tag. Dessutom var det himla länge sen vi träffades allihop. Sist gång fick vi ju ställa in eftersom Helena skadat sig på matchen. Men nu jäklar!
 
I natt, när jag vart uppe och kissat och precis lagt mig tillrätta igen, började lillkillen sparka som tusan. Först tänkte jag att han kanske inte gillade att jag låg på magen så jag la mig på ryggen. Men han fortsatte. Vet inte hur länge han höll på, innan jag till slut somnade, men det kändes som nästan halva natten. Hur roligt som helst. Verkar bo en vilde där inne, eller kanske en Zlatan, som D hoppas hi hi.
 
 
 
 
 

Ha en underbar helg!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback