F som i Fredag

 
 
Gårdagens fika
 
 
 
En nyhet på Espresso House är bland annat varm vit choklad. Lät så smarrigt att jag inte ens tänkte på vad jag skulle beställa. Men . . . det smakade mest varm, sliskigt söt mjölk. Synd! Annars en trevlig fika med Jasmina igår.
 
Idag går jag hem lite tidigare. Det är ju fredag och det är underbart väder ute. Ikväll är det dessutom dags för oktoberuppdraget att gå av stapeln. Helena och Kims tur denna månaden. Dem skulle utmana oss i bowling så vi är bjudna till Buddy's för middag och bowling. Fasiken vilken härlig kväll. Och så får man klä upp sig dessutom. Jag och D är laddade, så håll tummarna att vi sopar banan med dessa två!
 
Igår när jag kom hem från fikan så fann jag en trevlig överraskning i posten. Nämligen ett "save the date" kort från Helena och Kim till det kommande bröllopet. Åhh, vad jag längtar. Både till möhippan, men framförallt bröllopet som kommer bli magiskt. Finns ju inte många tillställningar som slår just den än när en av dem närmsta vännerna gifter sig. Vi kommer boka boende dessutom, så jag kan tänka mig att det blir en mysig äntligen-ensamma-utan-bebis-kväll för mig och D (alltså får mamma och pappa sitta barnvakt på midsommar nästa år, jag har redan paxat ha ha).
 
 
 
 
 
Trevlig fredagskväll ♥
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback