Happy Halloween

 
 
Hej på er. Så skönt med torsdag. Har vart ovanligt trött på morgonen denna veckan, så det är underbart att man snart kan sova ut lite. Annars är jag pigg om dagarna, som tur är.
 
Hittills, i veckan, har vi hunnit med ett besök hos vänner som nyligen fått bebis. Jättesöt och sååå himla liten tjej. Förutom detta så har vi bara hållit oss inomhus, tänt ljus och vardagsmyst.
 
Igår köpte vi  en stor pumpa, så när jag kommer hem ikväll efter jobbet och fikadejten med tjejerna, är det just att sitta och grejja med den som gäller. Halloween är ju idag, så snacka om att vara ute i sista stund. En sådan här läskig, som den nedan, vill jag ha. D får självklart hjälpa till, jag ritar och han skär.
 
 
 

 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback