Hej fredag!

 
 
Idag började min morgon lite lugnare. Tidsoptimisten själv (moi) missade två bussar i rad igår morse!! Så det slutade med en snabb promenad in till stan. Gjorde säkert jättegott, men fy tusan vad kallt det var. I morse hann jag med allt i tid.
 
 
 
 
 
 
Efter jobbet igår plockade D upp mig och så åkte vi hem till Samra och Rikard. På bröllopet fick dem i uppdrag att i september ordna en kräftskiva för oss för att fira 4 månader som gifta. Det blev en minikräftskiva med massa gott. Dem var till och med så omtänksamma att dem hade fixat alkoholfritt vin till mig. Det vart verkligen en jättetrevlig kväll med massa prat.
Nu i oktober är det Helena och Kims tur. De har en bowlingkväll ordnad och vi är taggade!!
 
 
 
 
 
Ikväll går även Helena och Kims årliga Oktoberfest av stapeln, men till Davors missnöje missar vi den. Dock blir det en tripp ut till Lilla Askerön för mig imorgon istället. För då ska jag, Helena och Martina ha tjejkväll. Åhh, vad jag saknat mina tjejjor! Vi, som trio, har ju inte träffats sen midsommar. Ska bli så himla mysigt att catcha up.
 
Ikväll blir det istället en afterwork med god mat för att avslutas med Idol. Och på söndagen hänger vi nog bara hemma. Vad har ni för planer till helgen?
 
Förresten, började vi kolla på den nya serien "Vikings" igår. Verkar lovande. Sänds på torsdagar på 4:an.
 
Puss på er!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback