Väntar in tjejerna

 
 
Uppe med tuppen imorse. Vid tolvsnåret dyker Martina och Helena upp. Blir en träff här hemma hos mig istället för Grästorp. Vi ska laga god mat och bara sitta och snacka. D får ligga i sovrummet och hålla sig undan. Han har laddat med en massa avsnitt av Top Gear, så det går ingen nöd på honom.
 
Igår var jag hemma hos mamma och pappa. Vi såg premiären av Så mycket bättre. Hoppas det blir en lika bra säsong som dem innan varit. Sedan gick filmen Marley and me på 5:an. Jag drog hem innan slutet, klarar inte av att se det. Första gången jag såg hela filmen trodde jag att jag skulle dö. Grät nästan ihjäl mig. Just för att hunden i filmen påminner om Ruffe. När jag kom hem skickar mamma smset " . . . ska aldrig mer se den här filmen" ha ha. 
 
 
 
Tigga godis (och mat överhuvudtaget) är denna krabat bäst på
 
 
 
Älska mest i hela världen
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback