Anastasia Beverly Hills

 
 
Följ @anastasiabeverlyhills om ni vill se bilder och få tips på hur man får dem snyggaste brynen. Jag har själv använt Make Up Stores Microshadow, då jag inte ville köpa deras brynpuder. Den kommer ju i tre nyanser, och ska passa både ljusa och mörka bryn. Men det är ju oftast bara en nyans man använder. Så säljaren rekommenderade deras Microshadow istället, då hon själv använde den. Dock hittade vi aldrig en nyans som passade så där exakt, men arbetar man in lite i taget så funkar det ju.
 
Nu är jag i alla fall sugen på att prova Brow Wiz pennan och Brow Powder Duo från Anastasia Beverly Hills. Hon är ju trots allt "the queen of brows" och det ser ut som jag ska hitta just min nyans.
 
 
 
 
 

 

Kommentarer från er söta läsare.
» Bella

Hon är grym! Brukar alltid fylla mina med skugga men man blir ju minst sagt sugen på dessa produkter! Så jäkla fräscht och snyggt!

2014-02-03 // 17:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback