Babyshower

 
 
Jag hade som plan att grejja och dona med min egna Babyshower. Blev ju lite inspirerad av alla kändisar som exempelvis bestämmer tema och hur allt annat ska se ut själva och sedan anlitar någon som gör jobbet åt dem. Enda skillnaden var att jag skulle utföra själva jobbet också. Tycker ju sådant är riktigt roligt (speciellt efter bröllopet) och sedan hade jag rätt många idéer på hur saker och ting skulle se ut.
 
Berättade om mina planer för min syster och mamma över jul och efter nån dag ringer min vän Jasmina och undrar vad jag håller på med typ haha. Var ju inte meningen att jag skulle få reda på att något ens var i görningen, då det skulle vara en överraskning, men i och med att hon redan hade börjat planera fick hon ringa och stoppa mina egna planer.
 
Då jag fortfarande insisterade på att vi i alla fall kunde göra det tillsammans, bestämde vi för att träffas. Så jag visade upp mina inspirationsbilder för Jasmina och sedan bad hon mig snällt att släppa allting en gång för alla. Inte lätt för en kontrollfreak, kan jag säga haha. Men jag fick pyssla ihop något om jag ville, så länge jag lämnade det hos henne.
 
Gästlistan fick jag i alla fall bestämma själv, och förutom mina vänner vill jag självklart ha med min syster, min mamma, min faster och kusin och svärmor.
 
 
 
 
Likt dessertborden vi hade på bröllopet med pompoms, flaggor, macarones, cakepops, cookies och så vidare. Dock med Baby Boy tema här
 
 
 
Sedan är jag säker på att Jasmina redan visste hur jag ville ha allt. Hon känner mig rätt så bra om man säger så. Tycker det ska bli super-duper-roligt i alla fall och jag är såå jäkla taggad. Dessutom väldigt tacksam att jag har en så himla fin vän som tar tag i detta. Snacka om att man uppskattar sådant ♥ Jaco U Rule!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback