Första arbetsdagen gjord

 
 
Jaa, då har man gjort sin första arbetsdag igen efter mer än två veckors ledighet. Svårt att somna igår kväll så man var inte så värst pigg i morse. Förutom det har det gått bra.
 
Fina Rebecka kom upp med "gravidstolen" som vi numera kallar den. Får se om den hjälper. Även med den tyckte jag det kändes i ryggen. Fy fasen för att vara en tjockis alltså. Tänk att vara överviktig och känna sig klumpig och ha ont jämt. Hade aldrig klarat av det!
 
Mamma berättade hur kvinnor i USA bokade tid för kejsarsnitt i graviditetsvecka 35. Bebisar klarar sig ju när dem kommer ut då.Tyckte först det var helt galet att man inte gick tiden ut och lät naturen ha sin gång, men nu tycker jag dem är dem smartaste kvinnorna i världen haha.
 
 
 
 
Plutmun deluxe - jag vet! / "Gravidstolen"
 
 
Igår hade jag finaste Jasmina och hennes syster över. Mysigt var det och det ryktas ju om en kommande Babyshower! Helt sjukt att jag ska ha en Babyshower ... snaaart!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback