Babybump vecka 26

 
 
Glömt lägga ut bilden i tid, men nu så! I helgen var vi i underbara Skagen, så denna veckas tavla blev ganska så somrig.
 
 
 
 
 
 
Hur långt gången: 26 veckor (25+6).
Kön: Tjej ♥
Viktuppgång: 7,2 kg.
Kläder: Upptill funkar allt, men nertill är det bara mammakläder som gäller. Eller större storlekar. Inga av mina vanliga byxor/jeans funkar längre.
Bristningar: Nej!
Naveln putar utåt eller inåt: 50/50 nu. Inåt, men hälften putar utåt. Hatar det. Syns ju liksom igenom tighta topar. Med Ivano hade jag inte detta problem. Min navel var liksom perfekt HELA graviditeten. Som tur är ser den ändå normal ut, så inte en sådan som man ser på bilder av vissa gravida. Thank you lord ha ha.
Sömn: Okej, börjar bli lite obekvämt. Dessutom har lillan börjat varna när hon inte föredrar sidan man ligger på. Lägger man sig tex på vänster sida så kan hon helt plötsligt börja sparka hårt (känns verkligen obehagligt) och då får man helt enkelt byta sida.
Bäst denna veckan: Vår minisemester till Nordjylland. Såå himla vackert alltså.
Saknar: Kunna köpa vilken bikini man än vill. Innan vi åkte iväg på semester provade jag en massa, men det kändes klart bekvämast (rent utseendemässigt) med bredare trosor. Så det fanns ju inte så många att välja på tyvärr.
Cravings: Surt godis.
Bebisens rörelser: Å ja, ofta.
Illamående: Nej.
Vigselringar på eller av? Nu är dem av!
Glad eller retlig: Glad.
Ser fram emot: Semestern, 2 veckor kvar nu så är vi alla tre (eller fyra hi hi) hemma och myser.
 
Andra symptom: Kissnödig, lite osmidig och kanske lite flåsigare när man är ute och går. Annars mår jag prima!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback