Babybump vecka 22

 
 
Vi hinner ta korten i tid, men det är inte alltid jag hinner uppdatera bloggen. Med andra ord har nu snart halva vecka 23 gått haha. Skärpning!
 
 
 
 
 
 
Hur långt gången: 22 veckor (21+6).
Kön: Tjej!
Viktuppgång: 7,3 kg. Alltså, jäklar vad vikten ökar denna gången. I samma vecka med Ivano så hade jag bara gått upp 4,3 kg. Förhoppningsvis stannar det av snart. ≈ 5,7 kg OBS REDIGERAT!
Kläder: Mammajeans är väl det enda i mammakläder jag använder. Annars shoppar jag bara vanliga kläder, fortfarande i min vanliga size.
Bristningar: Nej och kokosoljan är inköpt och används flitigt!
Naveln putar utåt eller inåt: Inåt.
Sömn: Bra!
Bäst denna veckan: Måste åter igen svara alla rörelser jag nu känner. Dem blir allt intensivare (fortfarande inga sparkar, i Ivanomått mätt) och kommer allt oftare. I början kände jag henne bara på kvällarna, men nu är det utspritt över hela dagen.
Saknar: X-cider haha. Måste vara det soliga vädret.
Cravings: Nektariner.
Bebisens rörelser: Ja!
Illamående: Nej.
Vigselringar på eller av? På.
Glad eller retlig: Lycklig.
Ser fram emot: Ännu mera soooool. Vi har haft en underbar vecka hittills.
 
Andra symptom: Nästan inga, med andra ord mår jag fortfarande hur bra som helst.
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback