Babybump vecka 24

 
 
Vi var som vanligt sena och superstressade, men jag var tvungen att ta veckans magbild, innan vi åkte hemifrån för att fira midsommar. Speciellt med en sådan här fin krans.
 
 
 
 
 
 
Hur långt gången: 24 veckor (23+6).
Kön: Tjej!
Viktuppgång: 6,5 kg.
Kläder: Fortfarande leggings ha ha.
Bristningar: Nej! 
Naveln putar utåt eller inåt: Inåt.
Sömn: Bortskämd med massa sömn om jag ska vara helt ärlig.
Bäst denna veckan: Midsommar! Vilket underbart firande vi haft. Det är nu tradition att det hålls hemma hos Helena och Kim på Lilla Askerön.
Saknar: Har man druckit alkoholfritt rosé hela midsommarafton (smakar typ röd blandsaft) då måste man få säga riktig ROSÈ!
Cravings: Alltså inget egentligen.
Bebisens rörelser: Ja.
Illamående: Nej.
Vigselringar på eller av? På.
Glad eller retlig: Glad.
Ser fram emot: Besöket på MVC senare idag. Äntligen ska vi få höra lillans hjärta och mäta magen. Skönt när dessa besök kommer igång på riktigt.
 
Andra symptom: I appen står det att man kan ha livliga drömmar och det är något som verkligen stämmer. Jag drömmer sällan i vanliga fall, men under båda graviditeterna har jag drömt massor. Och det är verkligen livliga och konstiga drömmar. Om man ska försöka jämföra det så är det precis som om drömmarna intensifieras. När man vaknar så är man alltid sååå tacksam för att det just bara var en dröm och inte verklighet.
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback