Babybump vecka 17

 
 
Jag glömde lägga ut denna förra veckan. Men nu kör vi igen tycker jag! Note to self! Måla tavlorna och ta kort på magen när Ivano sover. Stressigt annars eftersom han hittar på en massa bus under tiden eller bara springer in i bilden ha ha.
 
 
 
 
 
 
 
Hur långt gången: 17 veckor (16+3).
Kön: Det vet vi inte ännu.
Viktuppgång: 4,2 kg.
Kläder: Jag får fortfarande på mig mina gamla byxor, men det är tight alltså. Köpte ett par snygga, ljusa mammajeans i mars (var verkligen ute i god tid denna gången) så dem väljer jag oftast. Såå sköna. Får gräva fram mina gamla mammabyxor. Linnen och blusar går hur bra som helst.
Bristningar: Nej.
Naveln putar utåt eller inåt: Inåt.
Sömn: Sover bra, men vaknar ju minst 2 ggr för att gå upp och kissa.
Bäst denna veckan: Att vi dragit igång detta "Babybump2" projekt igen!!!
Saknar: Har ju som vanligt saknat alkohol ibland, eller bara det att kunna ta ett glas vin en fredagkväll.
Cravings: Kiwi och sura S.
Bebisens rörelser: Inget ännu.
Illamående: Nej.
Vigselringar på eller av? På.
Glad eller retlig: Normal.
Ser fram emot: Sommaren!
 
Andra symptom: Nu när både illamåendet och tröttheten är ett minne blott så känner jag mig jättebra. Dem enda symptomen för tillfället är kissnödighet och att jag är täppt i näsan. Båda är nästan bara förekommande på nätterna. Lägligt värre va?
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback