Babybump vecka 18

 
 
Veckan innan man ska på RUL är extra spännande. Dels för att man för första gången får träffa mini där inne och får reda på att allt är ok, men också för att man (förhoppningsvis) får reda på kön!!! Åhh vad vi längtar.
 
Måste tänka på detta med klädseln nästa gång. Inte så smart att välja vitt framför en vit vägg. Och så ser man inte magen jättebra heller. Men men. . .
 
 
 
 
 
Hur långt gången: 18 veckor (17+3).
Kön: Snaaaaart kanske vi vet!!!
Viktuppgång: 4,4 kg.
Kläder: Fortfarande nöjd med utbudet, då jag kan klämma in mig i allt gammalt ännu. Men så fort jag kommer hem knäpper jag upp knappen i jeansen.
Bristningar: Nej.
Naveln putar utåt eller inåt: Inåt.
Sömn: Bra, när man inte är uppe och kissar eller Ivano ligger på en. 
Bäst denna veckan: Bokat tid hos frissan!
Saknar: Lufttorkad skinka och god salami, utan att hålla på och frysa in det först. Måste erkänna att jag fuskat och ätit en del, utan att först ha haft det i frysen i 3 dagar. Men det är ju sååå gott alltså...
Cravings: Vitkål?!
Bebisens rörelser: Inget ännu.
Illamående: Nej.
Vigselringar på eller av? På.
Glad eller retlig: Normal.
Ser fram emot: Ultraljudet!!! På fredag är det dags!
 
Andra symptom: Gamla vanliga. Händer ju inte så mycket så här i början.
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback