Here we go again. . .

 
 
 
 
 
Äääntligen utökar vi familjen. Känns så himla roligt. Även om det var planerat så blev vi jättechockade att det tog sig så fort. Bam! Försök nr 1 typ ha ha. precis som sist. Vi är väldigt tacksamma över detta.
 
Skillnaden mot förra graviditeten var att jag de första veckorna denna gången mådde illa mera. Som tur var, var det aldrig så mycket att jag faktiskt spydde, men ofta trodde jag nästan att jag skulle göra det. Vecka 11 gick det över i alla fall (thank God!).
Jag var dessutom mycket tröttare denna gången. Gick nog inte och lade mig senare än kl 22 varje kväll och gick upp då Ivano går upp på morgonen, runt kl 8-8.30. Ändå kunde jag känna mig supertrött och helt slut mot kvällarna. Kanske har det att göra med det att man redan har en liten att ta hand om. Sist gång hade man ju bara sig själv att tänka på. Hur som helst är det bättre med tröttheten nu också. Nu känner jag mig precis som vanligt igen, med andra ord känner jag inte något alls. Magen växer och syns snabbare, men så säger ju alla att det är andra gången.
 
Förhoppningsvis tar jag mig tiden att börja blogga igen. Kanske var lite väl optimistisk när jag trodde att jag skulle klara av att skriva en massa inlägg som förut. Det här med att vara mammaledig och samtidigt jobba heltid är ju fullt upp redan som det är. Vi får se helt enkelt, annars får ni bara stå ut med en massa "Babybump x 2" bilder.
 
Puss ♥
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback