Babybump vecka 35

 
 
Har inte hunnit lägga ut denna förrän nu. Så vecka 35 och vecka 36 (inlägget ovan) kommer samtidigt.
 
 
 
 
 
 
Hur långt gången: 35 veckor (34+6).
Kön: Tjej ♥
Viktuppgång: 12 kg.
Kläder: Nu när man inte jobbar hemifrån så kan man inte hasa runt i comfy clothes längre. Synd ha ha!
Bristningar: Nej!
Naveln putar utåt eller inåt: Utåt.
Sömn: Bra, så länge man inte behöver gå på toa.
Bäst denna veckan: Att jag börjat jobba på plats igen. Jätteskönt (så länge jag inte tänker på Ivano och hur han har det på dagis).
Saknar: Ivano ♥
Cravings: Surt godis.
Bebisens rörelser: Ja! AJ!
Illamående: Nej.
Vigselringar på eller av? Av.
Glad eller retlig: Glad.
Ser fram emot: Min Babyshower på lördag! Jag är taggad! Och att träffa min syster som kommer upp på fre.
 
Andra symptom: Lillasyster fortsätter att lägga på sig vikt och fyller nu ut nästan hela livmodern. Hon har inte så mycket utrymme att röra sig på. Ja, det märker man verkligen av. Lika jobbigt och trångt som det är för henne där inne i magen, lika jobbigt är det för mig.
 
Ont i rygg eller bäcken lider jag nästan inte av alls. Det är nog största skillnaden om jag jämför med min graviditet med Ivano. Då kände jag av ryggen nästan jämt. Aldrig att det gjorde superont så att man inte kunde röra sig, men ändå. Just det! En till skillnad jag tänkte på häromdagen. Har ingen Linea nigra (ni vet den där pigmentraden från naveln och neråt) denna gången. Så visst stämmer det där om att det är vanligare att man får en sådan när man väntar en pojke.
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback