11e september 2012

 
 
Tjohej till mina (hittills) sex läsare där ute ♥ Det är en lång väg att gå för att komma upp till Blondinbellas statistik! Men det är nog roligare att blogga när man inte fläker ut sig för hela Sverige ...tror jag!
 
Längtade till dem där 25 graderna som utlovades igår och idag och tänkte genast på vilka mysiga fikor det skulle bli efter jobbet. Men ärligt talat.. inte mycket till solsken.
 
Som jag tidigare skrivit har vi bokat lokalen till bröllopsfesten. Den ska hållas på Nääs Slott i Lekhuset. Många hus på Nääs är från 1800 talet och väldigt vackra. Lekhuset är det största och rymmer 250 sittande gäster. Det uppfördes 1906 som gymnastiksal och har en vidunderlig takhöjd. Den bevarade inredningen gör byggnaden unik. Att hyra Lekhuset (fre-sön) kostar 15 000 kr. Bjuder på ett par egna och lånade bilder från deras hemsida.
 
 
 

När vi var där och tittade så skulle det hållas en konsert senare på kvällen. Därav alla stolar och hängare. Tror det kommer bli himla fint när allt är på sin plats och dekorerat. Ser det nästan framför mig ...
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Jaca

Åh så fint! Längtar!

2012-09-11 // 18:06:42

I jaaaaa hihihhi

2012-09-11 // 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback