4e september 2012

 
 
Sen lunch på jobbet idag. Så istället för att sitta själv, då de andra redan käkat passar jag på att slänga in ett blogginlägg.
 
Har skickat iväg ett sms till min darling Helena. Jag och D är sugna på att dra ut till lilla Askerön och hälsa på henne och Kim nu på fredag. Eftersom vi hälsar på dem i huset för första gången tillsammans, klurar jag på vad man kan köpa till dem som en sen inflyttningspresent. Svååårt! Ska bli så roligt att träffa dem. Dem förlovade sig typ en månad innan oss, så nu har vi även det gemensamt. Såå mysigt! Kan tänka mig att vi kommer ha en himla massa att prata om. Dessutom är hon och jag sugna på att åka till Oslo och hälsa på Martina i oktober. Lika bra att kolla efter en ledig helg redan nu om detta ska bli av :-)
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Jaca

Vad gulligt!
Ko ce biti kum i kuma? =)

Svar: Davoru ce biti Oliver. A ja se jos nisam odlucila sto posto. Neznam ako cu imati en eller tre. Ana je uglavnom "made of honor" a onda ce najvjerovatnije Helena & Martina biti "bridemaids". Vi får se hur det blir....
Loveliest things

2012-09-05 // 00:08:21
» Jaca

Aha, oki =) super!

2012-09-05 // 14:29:17
» Ana

Oslo??? Ursäkta??? Vad hände med Malmö hrmm hrmmm....??? :-P

2012-09-08 // 14:17:00

Biti ce i Malmö uskoro, så vi kommer kramas IRL snaaaart :) cmokic <3

2012-09-09 // 10:35:16
» Ana

BRA!!!

2012-09-11 // 09:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback