Be my maid?

 
 
Finns så himla många olika sätt att fråga sina brudtärnor (om dem vill bli just brudtärnor). Älskar detta, hur gulligt är det inte liksom? Kommer absolut att göra något sådant här själv. Här nedan är ett par olika och kreativa sätt att gå tillväga.
 
 
Favoritvinet med en söt text eller ett smycke
 
 
Sött
 
Ett kort
 
En ask med godsaker
 
 
Denna nedan är min absoluta favorit. Heeelt underbart sätt att fråga någon på. Hade en tjejkompis kommit med denna till mig hade jag svimmat. Nu gäller det ju bara att skapa denna!
 
 

Lägg märke till dem olika korten. Man kan förklara hur man vill att brudtärnornas klänningar ska se ut, vad deras roller är och kanske även temat som man tänkt sig. Så att dem är med i planeringen. Supersmart!
Såg att det även finns liknande sätt att fråga sin/sina "groomsmen". Inte lika sockersöta, men ändå.
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

Urgulligt!

2012-09-08 // 14:18:29

Visst är det!! :) hoppas mina blir lika söta!

2012-09-09 // 10:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback